Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Anette & är 38år. Hon är född i Alingsås & hon bodde i Ljung tills hon var ca 5 år, då dom flyttade till Lidköping. Hon har 3 syskon, två systrar & en bror. Hennes mamma & pappa, min mormor & morfar, är fortfarande gifta. Mamma träffade pappa när hon var 16 år & dom gifte sig 1997. Min mamma städer konstant hela tiden. När hon inte städar lagar hon mat. Så ser varje dag ut :) Nejdå men, hon jobbar mycket också. Hon är timanställd på ett äldreboende & blir bara utringd när dom behöver personal. Vissa veckor kan det vara hela tiden & andra veckor nästan ingenting. JAg vet inte vad min mamma är intresserad av, helt ärligt. Hundar? Städa? Haha :) Hon tycker om det mesta!

Min daddy heter Stefan & fyllde 40 i höstas. Han är född i Jukkasjärvi & han bodde med min farmor & farfar i Kiruna ett tag innan dom gick ifrån varandra. Då flyttade farmor ner till Lidköping & farfar stannade kvar uppe i Kiruna. Pappa bodde med farmor i Lidköping & åkte & hälsade på farfar ganska ofta tror jag. Haha det är ju bara 150 mil emellan! Jag har för mig att pappis bodde i Kiruna först i ett antal år innan han flyttade ner till farmor. Min pappa har också tre syskon, två bröder & en syster. Pappa är intresserad av allt som har med bilar, motorer & sport att göra, sjukt irriterande med F1 varenda helg, men det skiter man väl i! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0