Jaha

Idag började jag 15.00 på praktiken. Jag fick gå hem 19.00. Jag tänker inte skriva mer om det utan till helgen som sagt.

Även fast jag hade sovmorgon till 3 idag sov jag bara till 8. Zoegas hörde något & började skälla så då var den skönhetssömnen över. Imorgon börjar jag 14.00 så jag får försöka sova imorgon istället. Jag saknar min kärlek också.

Jag måste få ur mig en sak till. Något som är jävligt irriterande & som gör mig förbannad. Det är något fel på mina ögon. Eller linserna. Inte fan vet jag men minst 5 gånger i timmen så börjar det rinna ur mina ögon. Det börjar svida som fan & sen kommer tårarna. Samtidigt som det börjar rinna blir jag täppt i näsan, ni vet som man blir. Så det ser ut som jag går runt & bölar hela jävla dagen. Älskade liv♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0