Förbannade jävla skit

Ojojoj, här har det inte skrivits på ett tag ser jag! Jag kom precis hem från en långpromenad med vovvarna. En & en halv timme var vi ute & den här gången var det inte skönt. Det har snöat konstant hela tiden så man inte ser någonting & vägarna är helt oplogade. Det är sjukt vad jobbigt det är att gå på oplogade vägar. Så jag har varit förbannad hela vägen. Som jag alltid blir. Jag blir jämt irriterad när det är mycket snö & ingen jävel plogar! SÅ JÄVLA IRRITERANDE. Jag har alltid fått anfall över det & kommer alltid att få.  Jaha & nu kommer cprasmus in & frågar om jag kan koka pasta åt han?! ÅÅÅÅÅÅÅH HUR SVÅRT KAN DET VARA!? Ursäkta koka din egna jävla pasta jag är mitt uppe i ett sammanbrott. Fan också vad sur jag är. Jag ska gå & dränka mig i mitt bajs eller nåt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0