Dag 5 - Min bästa vän

Vänner är något som man har genom hela livet. Utan vänner kan man inte leva. Man får reda på vilka som är riktiga vänner & vilka som inte är. Oavsett hur många vänner man har så har man förhoppningsvis en bästa vän eller flera. En bästa vän finns där när man behöver det & kan dela allt med denna. Det spelar ingen roll om man är glad, arg eller ledsen så finns dom där. Jag har den turen att ha en bästa vän. Vi har känt varandra sen jag var runt 6 år men det är nu dom senaste åren som vi har varit "nära" eller vad man ska säga, haha! Sara Dahlberg heter den här underbara kvinnan! Hon gör mig alltid glad & vi har alltid superkul tillsammans! Jag älskar dig gumman! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0