Bite me

Jag har gjort en massa engelska idag, eller ja, det är i stort sett det enda jag har gjort idag. Jag var till Valbo en snabbis & köpte två ringar! :) Sen när jag kom hem fortsatte jag med engelskan. Jag ska nog göra svenskan imorgon innan jag fortsätter med engelska. Det kanske blir att jag gör klart samhällskunskapen också, vi får se. Jag har precis skrivit klart min bokrecension på "Pretty Face" så nu ger jag upp för idag!

Nej jag har inte lagt ut några bilder osv. än men som ni märker har jag inte den minsta lilla tid över! Jag lovar att lägga ut bilder så fort jag får tid! :) Nu ska jag sussa & sova tills jag somnar imorgon, night!

Guldfynd 349:-

 

Guldfynd 249:-

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0