You da one

Hihi imorgon är det fredag och veckorna flyger fram känner jag! Jag har snart gjort klart min tredje praktikvecka redan och på söndag är det andra advent. Det kan man ju inte tro när det inte existerar en enda snöhög ute, inte ens en flinga! Det verkar som det inte är så många som bryr sig om att snön inte kommer, men jag håller på att gå under!! Jag blir tokig snart, går in i väggen, deppar ihop, låser in mig, cuttar.. Nej jag driver men jag blir seriöst deppigare ju längre tiden går utan snö. Idag är det första december, den bästa vintermånaden av dom alla! Utan snö.. Nu ska jag sluta tjata om det. Det är ju ingen som vill ha snön ändå.

Imorgon är det pepparkakshuspynt som ska göras! Hihi jag älskar julen, det gör väl alla! Rött, julmusik, pepparkakor, julmust, en gång om året är dte tillåtet oh då SKA man njuta :)

Nu ska jag dra ihop lite på mitt rum innan jag springer ner i duschen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0