Feliz Navidad

God fortsättning! Min jul har varit jättebra! Jag har bl.a. fått pengar till liftkort, det kortet går ju på 1500 den här säsongen, helt stört, men så må vara. Jag har fått ett fotbad också, som jag hade önskat mig! :) Jag provade det igår och guud vad skönt det var. Av farfar och Lena så fick jag ett par nya skidglasögon, och det var väldigt behövligt kan jag lova. Av Martins mamma fick jag presentkort på Helt Enkelt i Gävle, min favoritrestaurang här omkring :) Men nästan det bästa av allt, som jag fick av the love of my life, var min absoluta favoritparfym, Dolce & Gabbana light blue! Jag har aldrig haft den stora, 50ml, men det fick jag nu! Nästa gång jag behöver köpa den blir nog lagomt till i höst, och då blir det på tax-freen! ;) Jag har även fått en masssa smycken osv bl.a. av Sara! Jättefina grejer :)

Min jul har varit nästan helt perfekt som sagt, även fast vi firade ensamma i år, the family. Men det var enbart för vi inte åkte till Lidköping eller Kiruna där resten av släkten befinner sig! Men det blir nog nästa år :)


Nu har jag snackat en massa skit som säkert alla ångrar att dom lagt ner tid på att läsa. Den stora frågan idag är väl, så klart, SUPA? Men nej, jag går emot strömmen och stannar hemma! Jag ska titta på en film och sova tänkte jag, haha :) Men alla som går ut idag får hade så trevligt! :)


 

 

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0