Kärlek

JAAAA DET ÄR FREDAG!!! Äntligen är min praktik slut, gjorde sista dagen idag! Det har varit jätteroligt och jag har lärt mig så himla mycket, men det har varit jättejobbigt att kliva upp kvart i 6 varje dag och komma hem halv 6 på kvällen varje dag. Men nu är det gjort och det har varit värt det!

När jag kom hem firade jag ledigheten som väntar i helgen genom att knäppa ett bildhav på vovvisarna utomhus! Jag passade på nu när det har kommit lite extra snö, för då älskar dom att leka ute! :) Det blev riktigt fina bilder!

I helgen blir det bara en riktig slapphelg. Jag ska vara barnvakt åt grannen imorgonkväll, mer vet jag inte :) Sen när veckan börjar igen går jag bara måndag och tisdag tror jag, sen är det juuloov!!

Jo det viktigaste av allt!, nu när jag inte kommer ha någon mer praktik kan jag börja gymma igen!! Det är det jag är mest glad över. Jag har varit på gymmet en enda dag på dom här 5 veckorna.. Det ska bli så skönt att fotsätta igen!























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0