Torsdag

Var på julgalan igår och drog in lite cash! Showen var jättebra dessutom, och det blev lite lättare att jobba när bl.a Danny, Loreen, Charlotte Perrelli och Brolle underhöll! Det var 3500 gäster igår och det fanns ingen luft kvar där inne efter någon timme bara.

Jag är hemma från praktiken idag. Jag vaknade 6 imorse och trodde att jag skulle spy. Jag låg helt stilla i en halvtimme innan jag gick upp. Jag mådde illa, hela magen kändes alldeles konstig och jag var slut i HELA kroppen! Precis som jag varit vaken ett helt dygn.. Jag fattar inte hur jag kunde känna mig så konstig, jag menar det blev ju inte allt för sent igår kväll. Halv ett lade jag mig, visserligen med en jäkla hård huvudvärk men.

Jaja, nu ska jag ta på mig lite varma kläder och ta ut vovvarna, som dom har väntat. Hela morgonen har dom fått vänta för jag inte har orkat. Men jag mår bättre nu, dock lika slut i kroppen fortfarande, så dom ska få sig sin promenad!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0