Mer jul

Det gick jättebra att vara barnvakt igår. Vi badade badtunna nästan hela kvällen och guud vad skönt det var! Jag tog inga bilder igår, hade inte kameran med mig och hade ingen tid. Men idag har jag tagit några bilder på min söta Zoegas igen! Jag har även varit och "plockat" en julgran men mamma och pappa :)

Imorgon är det skola, samt på tisdag men sen är det lovet som knackar på!

Jag måste bara säga att jag såg första Twilight-filmen igår, och den var ju faktsikt bra! Jag har varit helt anti mot "vampyrfilmer" tidigare, eftersom jag inte trott att det kan ha något bra innehåll, men det hade det visst! Så jag ska ta och kika igenom resten av filmerna när lovet börjar. Jag kan inte göra det dom två kommande dagarna på grund av att gymmet är prio 1 nu! Jag skulle ha gymmat idag för första gången, men Sara kunde inte idag så vi får sparka igång imorgon istället. Självklart kan man ju gymma ensam men när man har haft uppehåll såpass länge som vi har haft så är det vääldigt jobbigt den första veckan. Och det blir mycket lättare när man är 2, man peppar varandra liksom!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0