Good life

Men guud vad skönt ska ni veta, första gympasset på en evighet är avklarat. Idag var det riktigt jobbigt men vi körde stenhårt! Imorgon blir det minst lika tungt och så också dagarna därpå.

Skolan idag var riktigt ovärd med tanke på att vi inte gjorde någonting. Men det var kul att träffa alla igen efter praktiken :)

Efter gymmet gick jag med Sara hem. Jag ville inte hem till mig, men så blev det i alla fall. Tänkte vänta in Martin som slutade 18 trodde jag, men det var visst 20. MEN skitsamma..

Jag tog söta bilder på Luna med iPhonen så jag ursäktar the quality. Men jag har ju dock lagt ut kassa bilder det senaste halvåret, minst, så det ska nog inte vara några större problem hoppas jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0