Friday, fridaaay!

Sitter på bussen på väg hem nu. Hoppas verkligen att det är snö hemma för annars vet jag inte vad jag gör! Här i Gävle har det regnat hela dagen och gör fortfarande. Rätt irriterande kan jag lova när man har väntat på snön sen i september. Jag blir tokig snart om jag inte får sätta på mig skidorna!

Skulle egentligen gått ut ikväll. Men varken jag eller Sara har någon ork kvar i kroppen efter den här veckan så. Det gör inte så mycket att vu skippar det idag, för jag menar hur sugen är man när man inte orkar? Logiskt.

Nej nu ska jag försöka sova. Med tanke på att jag knappt har kunnat hålla mina ögon öppna idag så blir det nog inte så svårt. Och jag lovar, är det ingen snö hemma tänker jag vara grinig ända tills det kommer. Så det så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0