Canon EOS 550D

Idag hoppade jag av vid resecentrum i Sandviken där älsklingen min kom och plockade upp mig. Vi åkte raka vägen till Valbo och in på elgiganten. När Martin bestämmer sig för att han vil ha något, så ska han ha det nu, på en gång haha. Och idag hade han bestämt sig att han inte orkade vänta längre, så på elgiganten köpte vi en systemkamera! Vi har hållit på hela kvällen med inställningar osv. Bara handboken väger ju bly, så det kommer nog ta ett tag att lära sig! Men det gör ingenting, det är ju bara kul! :)

Så nu har vi en kamera, äntligen. Kameran som Martin hade innan fanns det ingen batteriladdare till och var inte så speciellt bra, och kameran jag hade blev dränkt i Thailand så.. Men nu har vi en helt perfekt kamera, och OJ så nöjda vi är med den!!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0