Apple

Jag måste få ur mig en grej. Någonting som jag blir mer och mer irreterad över!

Jag köpte min iPhone för över ett år sedan. Ska jag vara exakt så fick jag hem den 8 november förra året. Jag älskar apple och kommer bara köpa apples grejer när det gäller datorer och telefoner osv.

Jag älskar musik, precis som alla andra. Men något jag inte klarar av är att lyssna på musik med dåligt ljud. Precis lika jobbigt som det är att lyssna på en brusig radio, lika jobbigt är det att lyssna på musik som ger ifrån sig ett dåligt ljud. Ungefär en vecka efter jag hade fått hem min iPhone, drog jag raka vägen och köpte nya hörlurar. Hörlurarna som följer med telefonen är så jävla dåliga så det finns inte! Dom är så stora så dom gör ont i öronen, och det viktigaste av allt, det finns ju ingen bas överhuvudtaget!

Nu ska jag komma till skaken. Jag blir riktigt irriterad när jag ser folk använda dom vita hörlurarna som följer med iPhonen. Vad är det med folk? Är det bara jag som verkligen hatar dom hörlurarna? Hör man inte att det inte finns någon bas? Jag kanske är knäpp vad vet jag, men jag trodde inte bara det var jag som verkligen inte klarar av att lyssna på musik utan bas. Ska det vara så ska det liksom.

Jag använde dom tillhörande hörlurarna knappt en vecka och höll på att bli tokig! Och det värsta är, att hörlurarna går på runt 400 om jag inte har fel? Jag fattar inte hur man kan köpa ett par hörlurar för 400 spänn som har samma kvalité som ett par för 50:-? Jag köpte mina hörlurar som jag har nu för 300 och dom är dom bästa jag har haft, någonsin!

Haha jaja, gillar man musik utan bas och öronvärk så är det ju bara att fortsätta med apples medföljande hörlurar.

 

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0