Äntligen, som vi har väntat!

Hej älskade blogg! Jag har något vääldigt roligt att berätta! Jag är alldeles hyper för tillfället och har varit enda sedan igår.

Mamma har pratat väldigt länge om att hon vill åka utomlands, och igår, bokade vi en resa till Grekland!! :) Det blir hela min familj, alltså mamma, pappa, Rasmus och jag som kommer åka, och självklart följer min kärlek med också! :) Som sagt är jag översuperglad och det blev ännu värre när vi bokade sittplatser på planet för en timme sen! Vi kommer åka den älskade 767an med Fritidsresor :) Det är ju så himla skönt med egen tvskärm som man kan hålla på med hela resan!

Vi kommer åka i September nästa år så det är ju en bit kvar ;) MEN vi är på G, äntligen! Ingen i min familia har varit utomlands på en solsemester någon gång, så det är det som kommer bli mest spännande, att se hur dom reagerar på värmen och klimatet! :) Åh jag längtar så jag blir galen och det är ändå så långt kvar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0