Ursäktar mig.. igen

Nu har det gått för långt. Jag vågar inte ens titta på läsarstatistiken och se hur många som inte kikar in på min blogg numera. Jag vet att jag har varit skitdålig på att blogga i sommar men jag sitter inte vid datorn! Nu är det första gången jag sätter mig vid datorn på hur länge som helst. När jag skulle trycka upp Mozilla Firefox gick det inte eftersom vi har bytt internetgrejen där nere och var var tvungen att skriva in ett nytt lösen som jag inte hade gjort, för att jag inte har suttit vid datorn någonting. Anledningen till att jag gick upp till mitt rum och tröck igång datorn var enbart för att jag skulle skriva det här blogginlägget. Och nu sitter jag här, mitt i sommaren, när det är stekhett ute, och skriver mitt blogginlägg.

Jag har själv 3 bloggar som jag läser konstant varje dag via min iPhone. Det är Micahs, Kissies och Fokis. Och jag blir så himla irriterad när jag går in på någon av deras bloggar och inser att dom inte har uppdaterat. Då ska jag även påpeka att jag kollar deras bloggar ca 3 gånger om dagen, var! Och då tänker jag tillbaka på mig själv, hur många gånger har jag uppdaterat min blogg den här sommaren? Ja i stort sett ingenting.

Jag funderar därför på att byta sida. Att inte blogga för blogg.se längre. Jag älskar den här sidan men den enda anledningen till att jag vill byta är att det inte går att blogga via iPhonen. Självklart går det men det går inte att lägga in bilder. Eftersom jag nästan aldrig sitter vid datorn numera tack vare min telefon, så behöver jag kunna blogga via den. Annars blir det såhär,- inga blogginlägg.

Vi får se hur jag gör. Det enda jag vill är att kunna hålla er som läser uppdaterade hela tiden, och det enda sättet att göra det är via min iPhone, med bilder! :)

För att rycka upp stämningen a little bit, så passar jag på att lägga in några enkla bilder från semestern nere på västkusten när jag endå sitter här!
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0