Sämsta någonsin

När jag satt på bussen in till Sandviken imorse slog jag på Aftonbladet-appen, som vanligt. För er som också alltid håller er uppdaterad på Aftonbladets internet sida borde, precis som jag, veta att dom har "dagens frågor". Jag brukar alltid svara på i stortsett alla frågor varenda dag. Man väljer liksom ett alternativ av dom som anges. Det brukar alltid vara seriösa frågor, alltså saker som händer i vardagen m.m. Men som sagt, idag när jag satt på bussen och tittade igenom Aftonbladet fick jag syn på den här frågan: (Observera att det i stort sett alltid är seriösa frågor med seriösa svar) - Kungaparet nobbades på krogen och fick äta på pizzerian. Vilken pizza tror du att dom åt? Vesuvio, Capricciosa, Kebabpizza, Quattro Stagioni, Hawaii, Annan sort. Haha alltså vafan, man hade kanske förväntat sig en fråga om vilken orsak man själv trodde att det var som gjorde att dom inte kom in på krogen eller något dylikt. Haha jag är så jävla dålig. Jag har lagt mig i sängen för natten och tar upp iPhonen i ren panik bara för att skriva det mest ointressanta blogginlägget i världshistorien. Hahaha hejdå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0