På gång!

Jag har ju glömt att berätta vad jag fick när jag fyllde år! :) Jag fick en locktång och pengar av mamma och pappa, pengar av farmor och pengar av farfar, presentkort på kiwans på 300kr av Martins mamma och ett till på 300kr på kiwans av Martins pappa, 300kr i presentkort på gina tricot av Martins mormor och morfar, ett jättefint linne av Sara och en klocka av Martin, samt blommor!










Förresten så var jag på halkkörning i Söderhamn idag! Det gick superbra så nu är det avklarat också och imorgon har jag lilla uppkörningen. Hoppas att det inte går åt helvete. För er som inte vet vad lilla uppkörningen är så är det ett "fejkprov" i stort sett. Jag tror att man kör i princip som man kommer att göra på den riktiga uppkörningen, fast nu så skriver dom upp dom felen jag gör och sen har jag en sista repitionslektion och får chans att fixa till det. Det är i alla fall så jag har uppfattat det :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0