Among the fields of gold

Var in på körlektion imorse och det gick super! Första gången det gick bra känns det som, haha ;s. Förra veckan bokades uppkörningen och teoriprovet också. Haha jag tänker inte berätta när det är. Det jag kan säga är att det är i september :) Ska käka om en stund sen bär det av in till Sandviken igen, sista teorilektionen idag! Så skönt! Det känns som att man är en bit påväg nu i allafall. På måndag, om en vecka, är det riskutbildning 2 som gäller, halkbanan! Det få vi ju se hur det går...

Zoegas är hos Martin idag så han slipper jag gå ut med nu, hihi. Hur som helst så funderar jag fortfarande på att byta blogg, men jag har fortfarande inte hittat något som lockar. Jag blir tokig, det känns som om det bara är blogg.se som har en "normal" sida. Det finns inget värre än sidor som det bara är en massa skit på och som inte är strukturerade för fem öre. Men jag får väl fortsätta leta. Något måste det ju finnas därute i träsket!

Nu funderar jag på vad jag ska göra. Jag tror nog jag ska trippa ner och ta mig något att tugga på, är vrålhungrig!

Min älsklings bebis♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0