Påsklov♥

Har inte orkat skriva något på grund av det fina vädret som har varit! Helt underbart är det!

Tänkte uppdatera lite kort bara. Jag ska börja med att säga att förmiddagen igår fick spenderas inne på grund av bakfylla. Men denna gången var det inte jag, nu var det Martins tur, hihi :) Jag skulle inte dricka i fredags men det sket väl han i och drack på för fulla muggar. Som man bäddar får man ligga älskling!

Igår köpte mamma och pappa en ny filmkamera också, en canon. Har inte tittat på den så mycket men jag får väl ta mig tid till det någon dag. Vi drog fram min bil igår också. Audin! Idag har vi tvättat den, sicken pärla ;)

Nu ska jag och kärleken min dra in till Gävle och kika lite bio. Water for elephants blir det. Vi tänkte först se Scream 4 men den har bara fått dåliga recensioner och trailern var kass, så det får bli den här som verkar mycket bättre!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0