Över 1år kvar

Idag har jag varit i Valbo & Borlänge med min kärlek. Jag fick inhandlat ett nytt koppel till Zoegas, som han verkligen behövde! Nu har jag suttit och pluggat på öl som vi har prov på imorgon. Eftersom jag inte har pluggat någonting innan så får jag väl hoppas på ett godkänt. Jag måste börja bli bättre på att ta tag i saker. Jag sitter alltid kvällen innan och försöker få in något. Jag har engelska jag måste göra också. Det har jag nationella prov på om några veckor. Writing, reading & speaking. Wihoo. Engelska B är sjukt svårt, tycker jag i alla fall. Här räcker det inte med "engelska" utan här ska det vara amerikansk engelska & brittisk engelska för sig. Inte nog med engelskan har vi nationella prov i svenska på torsdag! Vi har fått ett häfte vi ska läsa och det har man inte läst än heller. Det blir väl på onsdagkväll man sitter och läser i ren panik skulle jag tro. Fan jag måste ju göra naturkunskap i veckan också som ska vara inne på fredag. Varför orkar jag ingenting?

Nu börjar Stockholm-Båstad i alla fall som får sätta stopp på allt plugg, yes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0