Adventure tommorrowwwww

För några timmar sen gjorde jag i ordning i min garderob! Vi var in till IKEA och köpte nytt att lägga alla mina kläder i, så nu är allt i sin ordning! Tidigare idag så var älskling, jag och mamma min och badade hundarna. Sixten tyckte att det var jätteroligt så det ska bli kul att bada med honom i sommar! :)

Kylskåpet är laddat med fika och massa gottgott för morgondagen. Martin och jag ska åka ner till Arlanda imorgon och fota flygplan! Hihi :) Helt ointressant och onödigt för vissa men, inte här inte! Sixten och Zoegas ska få följa med dom också, det blir skönt för dom att vara ute heela dagen. Vi ska även ta med den nya filmkameran som är inköpt och filma i massor!

Det finns ingenting som slår Thailand, helt seriöst. Medelhavet kan skita ner sig. Vilket skit.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0