Nunnor..

Idag var det sovmorgon till halv 1 as usual då :) SÅ jäkla skönt är det! Lite irreterande dock att man sitter på bussen längre tid fram & tillbaka än lektionen håller på, menmen :) Inget att klaga över känner jag!

Idag innan jag drog till bussen idag så satt jag upp två söta, ja vad är det för något? Tavlor kanske? haha :) Efter jag hade gjort det spikade jag även fast alla sladdar jag hade liggandes på golvet också. Så nu har jag inte en ända sladd på golvet! :) Det är nästan så man längtar efter att damsuga nästa gång. Nej kanske inte men.. jaja det blev bra i alla fall då! :)

Jag tittade precis klart på The last song som jag fick låna av Sara för några dagar sen också. Jag har den andra filmen kvar att titta på & det ska jag göra så fort jag får tid! :) Nu måste jag gå ut med min Zogge också så han får göra av sig & sen vill jag bada som vanligt, men vi får se om jag hinner. Det är ju idol idag också :) Jag måste lägga till att jag saknar hjärtat också. Det börjar bli väldigt jobbigt utan en ända puss nu kan jag säga! Nu får han komma hem. Jag håller på att förvandlas till en nunna. Ingen trevlig känsla inte. Jag älskar dig! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0