köttbulle




Idag började man halv 1. Så jäkla skönt att göra det på tisdagar kan jag lova! Ett par till timmars sömn gör verkligen skillnad mitt i veckan :)

Jag kom precis hem efter en timmes promenad med min vovvis också :) Med tanke på bearnaisesåsen som jag åt idag var detta nödvändigt. Även om det är skitväder & kallt så blir man alltid glad när zoegas är glad :) Han var borta under helgen när 40års festen var & så klart blev han jätteglad när vi hämtade han igår! & jag med för den delen!

Nu måste jag duscha. Jag skulle helst vilja ta ett varmt bad med tanke på vädret men då missar jag ju idol. Så det får bli en snabbdusch, en mjuk morgonrock & en kopp te istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0