Blöt hund luktar bäst med schampoo!

Jag kom hem för ca en halv timme, Rasmus följde med mig ut & joggade! Det blir så mycket trevligare när man har någon att motionera med :). Tiden går mycket fortare & av någon anledning så orkar man mer? Man tänker nog inte så mycket på hur jobbigt det är. Det är tur det, man ger upp så fort annars :) Lite musik & ett tuggummi gör det even better!

Jag kom precis ur duschen & idag hade jag Zogge med mig! Han är ju så söt :} Han gillar inte att duscha men hans ras ska tydligen duscha minst 3ggr i månaden, så han får fortsätta att stå ut :)

Nu ska jag gå ner & göra mig iordning något varmt att dricka samt en smörgås eller 2 innan idol börjar! Men först kommer lite bilder på mitt guld. Han gillar verkligen inte att duscha, men leka efteråt, det gillar han!  :) ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Kommentarer
TT

Uppdatera nu snygging ;)

2010-09-27 @ 19:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0