African fish

Jag hann precis hem till Beverly Hills idag! Tur det kan jag säga eftersom jag inte har den här säsongen hemma så, då får man pricka in teven istället :) Men det funkar det också.

Jag funderar på att gå ut på en långpromenad med Zoegas men orkar jag verkligen? Det känns som om jag måste med tanke på glassen jag nyss åt med fett mycket socker i + att det blir kekab när mamma&pappa kommer hem då :) Älskar när det är hemmagjort. Jag tycker nog mer om det faktiskt :) Vi får se hur det blir med motionen idag.

Jo på svenskan idag såg vi en helt värdelös film. Så jäkla onödig film om typ.. fisk i Afrika? hhehe helt meningslös & det bästa är ju såklart att den inte blev klar idag utan ska fortsätta nästa lektion också. Jaja, sover hellre till en film än en massa uppgifter :)

Här kommer en bild på Sixten också :) Han växer verkligen jättefort! Jag vill att han ska växa fort men samtidigt inte. Man vill ju kunna lära han mer saker & gå på långa promenader men han är ju så söt när han är så liten :')






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0