Spillning i vattnet idag?

Nu ska jag börja skriva hade jag tänkt dååee :) Jag blir tokig. Jag sitter här & dampar & ingen dampar med mig! haha d;

Jag har inte skrivit på ett tag nej. Jag har inte haft tid eftersom vi har hämtat hem en liten hundvalp! Sixten heter han då :) Vi hämtade han förra måndagen & sen dess har det varit fullt upp! :) Plus att jag har varit sjuk hela helgen på det också så, haha. Det finns visst alltid ursäkter att komma med :] Jag lägger nog ut bilder på han någon dag framöver eftersom jag inte har några bilder på min dator än :)

Nu måste jag pallra mig ut med min zoegas så han får kissa & göra sitt! Jag hade dessutom tänkt att bada idag men eftersom vattnet är helt brunt i kranen? så får det inte bli det idag :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0