Fotboll? Jaha

Jag blir jävligt lack. Varför visas det skitfotboll på tv4 när det finns minst 20 olika sportkanaler? Jo för på dom kanalerna visar dom gamla matcher från 2001. Det är bra. Väldigt bra istället för att visa något nytt?

Tv4 har till & med en egen kanal för sådant skit, tv4 Sport. Vad visar dom på den kanalen nu? "Manchester United - Australisk dokumentärserie från 2008. I fyra delar." Perfekt.

Så det blev inget House för mig idag. Men det är lungt. Jag kan sitta här & häcka samtidigt som jag får kramp i stjärten. Min fot har somnat eftersom jag sitter på den & om jag tar ner den så börjar det klias & kittlas i den. Jaha. Min hud är torr & jag måste smörja in mig. Men vad gör det? Det visas ju fotboll på tv4. Vilken räddning. Verkligen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0