Prima skinka!

Nu är det en kvart kvar till Sveriges skönaste familjer börjar. Jag hade tänkt att duscha innan så håret hinner torka men vi får se om jag hinner :) Klockan 9 är dte ju House. Helvete, jag måste duscha nu. Jaja, jag får skynda mig helt enkelt! Skolan imorgon igen då. Precis som det är varje dag. Hela tiden. Jag är skapligt trött på det nu kan jag säga. Börjar kvart över 8 imorgon på det också så det blir att ta kvart över 7 bussen för min del! Ska bli skönt att gå upp halv 6 igen eftersom vovven min måste ut & kissa imon också. Jippi. Jaja han är ju mitt guldhjärta så :) Nej nu måste jag hämta morgonrocken & slira ner i duschen! Hare gött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0