Playa

Idag vaknade jag runt 9. En timme efter det åkte jag med mamma till Hammarby & hälsade på lite :)

Hela dagen idag har jag ägnat åt en massa uppgifter som ska vara klara imorgon! Det tog i princip hela dagen. Det var min lediga dag det!

Jag & älskling kom precis hem ifrån en joggingrunda på 5km. Först fick vi se 2 rådjur. Sen fick se en älg också. Som vanligt fick en annan panik & blev livrädd. Men så är det att vara bäst! Jag älskar att springa när det regnar. Man blir inte så varm! Så nu ska jag packa ihop lite & sen åker vi till Martins pappa & sover där :) Skönt!

För övrigt så har jag hittat ett jättefint nytt ställe som Fritidsresor har kommit ut med. Det ligger på Mallorca faktiskt, Playa de Palma. Superfin, lång strand & klart vatten. Man kan redan boka det till nästa år. Verkligen fint! Kanske nästa resmål efter Thailand? ;) Den som lever får se!

Tryck här för att titta på resmålet!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0