Iphone

Jag vaknade för en timme sen ungefär. SÅ skönt att vara ledig idag! Det hade ju i & försig varit skönt att sovit några timmar till men, har man en gnällande hund som är kissnödig så har man :) Så det var bara att pallra sig upp!

Ikväll kommer mitt hjärta hem igen. Men nu kommer han inte åka iväg nå mer! haaha, för nu är det dags att börja skolan igen lilla gubben! Sen ikväll ska vi tjäna lite pengar & stå i baren! Jag behöver pengar! Jag vill ha pengar..

Igår beställde jag en Iphone 4 också :) Så vi får väl se när den kommer. 2-3 veckors leveranstid minst är det. Så jag får leva med min skruttelefon ett tag till. Anledningen till att jag måste ha en ny telefon är att min nuvarande skit stängs av hela tiden. Först hänger den sig, & någon minut senare dör den & går knappt att få igång. Men så är det väl med Sony Ericssons telefoner över lag tror jag? Så det blir inget mer sonyskit för mig! :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0