Förbannade skit

Idag kom jag hem halv 6. Fattar ni? HALV SEX! Jag blir så jäkla sur. Slutar man en tid ska man hålla den också! ÅH. Hela dagen är ju borta? Ja så nu sitter jag här nyduschad & för mig känns det som klockan är 19.00, men nej. Klockan är snart 10!

Så.. Nu måste jag rycka upp mig. Jag var ute & gick med Johanna innan jag duschade också. Det var trevligt :) Så nu har min bästa vän fått kissat av sig så nu kan han sova lungt :) ♥

Idag är det House. Men här sitter jag & skriver? Ja det beror ju på att mannen i huset vill titta på något annat! Så jag funderar på om jag ska fråga min underbara, snälla, fina, söta, gulliga, bästa mamma, haha jag skoja. Nej det gjorde jag ju inte? I alla fall. Jag funderar på om jag ska fråga henne om jag får ta upp den där svarta lilla lådan i köket till mitt rum, så jag kan titta på vad jag vill, när jag vill. :) Fast det är ju inte så många kanaler men ändå :) Jag får ju bara nöja mig med vad dom tittar på! Fast. Det skiter väl min underbara, snälla, fina, söta, gulliga, bästa mamma i! :)

Imorgon blir det att ta kvart över 7 bussen till skitskolan. Jag älskar dig skola♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0