Beloved parents!

Idag när jag hade slutat så kom mamma & hämtade upp mig för hon skulle handla på Willys. Så jäkla skönt att få skjuss hem & slippa bussen. Men sen när hon var klar så åkte vi inte hem. Vi åkte till Valbo & köpte ett nytt ps3! :D YES! SÅ skönt! Äntligen. Så nu har man ju spelat GUITAR HERO till en förbannelse så klart hela dagen då :) Jag får aldrig nog! Jag & bruushan, yesyesyes!

Man märker att man inte har spelat på flera månader i alla fall kan jag säga. Kramp i händerna är bara förnamnet det! Men det skiter man väl i :) GHspelen är dom enda vi har hunnit ta ner än så länge. Mamma får nog släpa ner resten skulle jag tro (;

Jo förresten. Jag visste att dom hade ändrat designen men att den skulle vara så här ful kunde jag verkligen inte tro. Skitful. s: Jag lägger ut en bild på den nya & en på våran gamla så kan man verkligen se skillnaden! Den gamla som var så fin! ._. Jaja, nu kan vi spela i alla fall! :) Tack mamma & pappa då :)


Här är den nya.




& här är den nästan 4 år gamla skönheten. Klart mycket finare! :)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0