A day off tomorrow

Idag kom jag hem runt halv 5. Men det går det också. Jag börjar bli riktigt less på att åka buss nu. Men vad ska man göra.

Har precis tittat på Arga snickaren och Berg flyttar in. Mamma har hämtat våra underkläder hos grannen som vi hade beställt också. Trosorna är grymt sköna! Haha :) Jag har redan den sorten, men jag beställde fler för jag älskar dom! Heheheh, så jäkla sköna :) Så dom kommer jag att lägga ut en bild på idag tänkte jag!

Jag har inte varit ut med min vovvis än, det måste jag snart också. Vilken tur att det regnar blåser freezing cold.

Ja som sagt, idag innan vi gick hem fick vi reda på att vi är ledig imorgon. Wieeho! Jag börjar känna att jag inte är lika sur för gårdagen längre! :) Det ska bli riktigt skönt att sova tills man vaknar imorgon! Jag är trött på att kliva upp så jävla tidigt. Så ikväll blir det nog att stanna uppe ett tag till. Jag funderar på att kanske ändra om min design här på bloggen lite :) Vi får se om jag orkar helt enkelt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0