Vill du höra mig klaga? Okej läs!

Jag är så jäkla trött. Det var väldigt längesen jag var så här trött. Jag sov 4 timmar inatt. För mig är det dom värsta timmarna man kan sova. Jag sover hellre 2 timmar än 4. Det är något skumt med detta dock!

När man redan håller på att somna i skolan är det inte kul att gå på teater. Det var ingen teater på 1 timme. Nej, den var på 3 timmar! Jag tittade på klockan hela tiden, stjärten värkte, jag var jävligt hungrig & jag höll på att somna. Det ända sköna var att jag fick skjuss av bästa Sara hem♥! Det var sååå skönt! jag älskar att slippa bussen. Men det var lätt värt att se teatern idag för att få vara ledig på torsdag!

Nu ligger jag i min älskade pojkväns sköna dubbelsäng & hade tänkt att sova här inatt. Jag känner mig kanske inte så social när jag inte sitter ute med dom & äter, men jag åt innan jag kom hit & jag är SJUKT trött! Ögonen svider något grymt & linserna håller på att trilla ut pågrund av mina torra ögon. Klockan är inte ens 8. Jisses.

Jaja, jag får vänta ett litet tag till här tills min älskling har köttat färdigt sina hamburgare. Sen måste jag duscha & han ska med. Så är det bara. Duschar jag själv ramlar jag ihop av trötthet kan jag lova. Fast det skulle ju inte vara helt fel det heller kanske.

Nu lägger jag ut låten jag lyssnar på nu & som jag tycker väldigt mycket om. Hare gött inatt gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0