Paint it black

Idag väckte pappa mig vid 10. Fråga mig inte varför han gjorde det men, jaja. Sen gick jag ut med Zoegas på en lite längre promenad i regnet. Haha :) Kallt! Nu sitter jag instängd här på mitt rum med tända ljus & hade tänkt att börja med mina arbeten från skolan. Jag kom på att vi har prov i starkvin på måndag, så jag måste läsa på det också ._. Sen när mami kommer hem tänkte jag fråga henne om hon vill gå upp till Edsken fram & tillbaka med mig, men det tror jag väl inte att hon vill. Så det får nog bli att jag gör det själv!

Jag är så jäkla sugen på att måla nu. Det var ett tag sen jag gjorde min paradistavla! Men jag måste ha mer vit oljefärg. Den är helt slut. Alla andra färger finns det mycket kvar av, men den vita använder man ju till allt. Men jag måste köpa färgen i Sandviken, så det blir inte av idag heller! Jag vägrar att åka buss kan jag säga.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0