Nothing to do about it!

Nu har jag städat & pluggat. Hann tyvärr inte med en långpromenad men. Jag är på bättre humör nu i allafall! Ikväll blir det ensam mamma söker också! Det är ju nästan så man längtar till söndagar pågrund av det. Haha nej. Jag hatar söndagar ._. Men vem gör inte det?

Jag kom på att jag måste spela mina spel på telefonen också. Det är precis dom spelen man spelade på facebook för ett x antal månader sen. Café world, farmville, fishworld, happy island m.m. Fast på iphone heter inte spelen så, men det är samma spel i princip. Så jag måste mata fiskarna, koka ihop mat åt gästerna, hämta pengar från byggnader m.m. Haha, ja jag är cp x) Om jag börjar med något så måste jag nörda sönder det. Så är bara! HAHAH

Nu måste jag kila ner & hämta telefonen så jag kan ge mina gäster mat innan dom blir deppiga! :)


















































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0