FREDAG IDAG

Idag är det fredag fredag fredag fredag! Fredag idag & sen heelg. Jag älskar fredag. Man blir haapppy lixxom. Sitter här med min älskling & lyssnar på fredagsmusiik & sen om ett tag blir det.. CHIPS DIPP & LÄSKEBLASK! JA det älskar vi HÅRT! HAHA snart är det lov också! Eller snart.. Om ca 4veckor. Knappt det! Jag håller på & längtar ihjäl mig till Thailand också, det kan jag lova! Nu när vi har kommit ner under 100 strecket känner man att det börjar närma sig, sakta men säkert! :) Jag måste fixa nytt pass, det gick ut i somras, fixa ledighetsansökan i skolan, även fast jag vet att jag inte kommer få ledigt!, vi måste vaccinera oss mot allt skit och så :)

En sak som jag måste bestämma mig om är om jag ska söka till att åka till Spanien i februari. Jag måste fixa det över helgen isåfall & jag vet inte hur jag ska göra! Jag menar det är veckan innan sportlovet dom ska åka & sen efter det kommer jag vara borta från skolan i 2 veckor till när vi åker till värmen! ♥ SÅ jag kan inte bestämma mig. Jag börjar få lite panik. Om jag inte söker kommer jag att ångra mig. Så är det alltid. Men jag kan ju söka ändå, även om jag inte är säker. Jag menar, hur stor är chansen att just lilla caroline ska få åka? Haha, nej. Jag ska söka tror jag. Eller? Helvete..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0