36?




Idag är snart slut. igen. Dagarna går så himla fort! Inget negativt med det men man hinner ju knappt med själv. haha.

Idag var en sån där "pluggdag". Vad gör man när det är pluggdag? Jo man kommer hem efter en äcklig busstur, äter något, tittar igenom internet, sätter sig i soffan & tittar på teve! ajajaj! Inte bra. Varför blir det alltid så? "Äh jag gör det imorgon :)". Jag måste rycka upp mig nu, det är ju snart sommarlov :D även fast det inte känns så.. Nej nu måste jag fortsätta titta på burken. Har jag ändå börjat måste jag väl fortsätta? :)

btw, visst är det superskönt att slippa mascaran någon dag ibland. Man kan känna sig lycklig ändå! rriight?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0