31




Det här är helt sjukt äckligt. Hade precis kommit hem & skulle sätta mig här men innan jag ens hann så långt hoppade katten ner från min säng. Jag hör någonting som ramlar ner på golvet. Jag tittar ner & där ligger detta! :'s Just nu känns det som om jag har 1000 fästingar på hela kroppen. Skitgrejer! USCH!

Idag tänkte jag ta fem över bussen hem, men icke då. Bussen kom såklart inte, SOM VANLIGT X-TRAFIK! så det var bara att vänta på nästa buss. + att jag redan hade missat en buss innan detta.

Jaja, jag har övningskört idag en snabbis i alla fall & snart ska det ätas mat, men bara tills jag känner att jag inte är hungrig nå mer för sen är det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0