11

 

ESC. Många bra låtar igår. Hade en massa favoriter & det måste ha varit häftigt för den där Lena att vinna. Jag menar, hon hade ju endå bara varit känd i vadå, 4 månader? haha

Mammas dag idag så hon fick en liten present när hon kom hem idag. :) För övrigt så har jag varit ute heela dagen idag. För det första så var det ju såklart reklamutdelning idag igen. Gick rätt så snabbt idag. Vi började halv 7 & blev klar typ 9? haha :) Har grillat, klippt gräset & målat! :) också. Runt 7 blev det en promenad en timme till med mina favoriter :) Nu måste jag sova, är en halvtimme sen.

Carro & solen



Kommentarer
amanda

Mmmmm... grilla va gott ;P

2010-05-31 @ 07:00:00
URL: http://tessaella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0