263

 

Nämen, nu tittar solen fram genom fönstret. Jag som precis tänkte skriva att det bara är grått & trist ute! Men en minut till bara sen är det grått på hela himlen igen. Vad säger man, svensk sommar?

 

Idag ska en promenad upp till Edsken & tillbaka bli av. Ska försöka pallra mig upp till gymmet ikväll också. Hatar att vara där uppe men vad gör man, jag har inget val om man säger så. Carrochokladboll? NEJ! Så jag måste upp :)

 

Men det tar inte hela dagen att gå upp till Edsken så jag funderar på om jag ska dra med älsk ut & åka lite moppe någonstans. Haha men vad ska man annars göra en sån här tråkig dag? Man blir bara deppig av det gråa så nåt måste man väl göra åt det. Men han vet inget än, ajaj. :)

 

Bilder på Zoegas hus kommer! Jag måste rulla ut & ta ett kort bara.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0