Sovmorgon imorgon, yes!

I lördags fabriksåterställde jag min dator, även fast den bara är 1år gammal. Den var så jäkla seg, men nu är den bättre! Jag kopierade in alla mina bilder på skivor & la in dom igen. Bilderna var det ända jag sparade, + lite dokument men inget speciellt. Den här fabriksåterställningen behövdes verkligen, hårddisken började att rasa ihop. Förra veckan skulle vi titta på en film på voddler genom hdmi-kabeln till min teve. Det gick åt heleve så klart eftersom datorn lagga ihop helt. Så det var på tiden att denna åtgärden vidtogs!

Men nu ska jag komma till saken haha, nu när jag skulle installera Mozilla Firefox hittade jag en ny webbläsare. Den är inte ny, men jag har aldrig läst om den förut. Opera heter den & nu är den installerad här hos mig! Jag tycker att den var superbra & är snabbare än dom andra webbläsarna. Man kan dessutom göra den väldigt personlig!

Men Mozilla Firefox är ändå min favorit. Så är det bara, haha! :) Så det var klart att jag installerade den också!

Just nu sitter jag här med min mysiga Zoegas under mitt underbara täcke & med doftande vaniljljus! Runt mina ljus sitter det massor av småtomtar som också lyssnar på mina fantastiska jullåtar! Nu är det inte långt kvar tills tomten kommer. Ca 18 dagar kvar till JUL! ♥


Jag hittade lite bilder på mig & lilla Rut från förra sommaren! :)





Oohja, bruna armar gillar vi!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0