Food and so on

På förstasidan länkades det till en annan blogg som hade denna lista. Jag hatar listor men den här gillade jag så jag gör den! :)

 

Varm dryck Te, Earl Grey
Kall dryck Mjölk
Alkoholhaltig dryck Groggar & annanascider
Drink
Lichi
Pålägg
Ost
Grönsak
Zucchini & sockerärtor
Frukt
Alla meloner
Bär
Hallon
Krydda
Timjan
Godis
Lakrits
Snacks
Popcorn
Choklad
Marabou degestive
Ost
Brieost & västerbottenost
Sallad
Tonfisksallad
Tårta
Gillar inte tårta
Bakverk
Allt som innehåller västerbottenost älskar jag! 
Sås
Balsamicosås
Glass
Vanilj & päron
Snabbmat
Kebabkebabkebab
Flingor
Special K dark chocolate & strawberry
Pizza
Bara det är lök på så är allt gott!
Naturgodis/Nötter
Pistagenötter
Soppa
Thaisoppa & broccolisoppa
Utländskt kök
Thai
Halstablett/Tuggummi
Extra white sweet mint
Äter inte
Russin, avokado & ärtor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0