ledigledigledig

Det känns som att jag alltid skriver: "JAG ÄR LEDIG IMORGON!" & inte blir det någon ändring på det idag inte. JAG ÄR LEDIG IMORGON! SÅ skönt ;)

Imorgon ska sova tills jag ska sova igen. HAHA Det lät skönt, men det funkar ju inte!

Jag kom hem vid 2 tiden idag & sen dess har jag bara spelat GH med brushan min. Vi hade klarat ut alla gh-spelen på den gamla ps3an, men eftersom den dog & vi köpte en ny, är vi ju tvugna att klara ut skiten igen! Så det tar några timmar. Men det skiter man väl i!

Nationella prov i engelska gjorde jag igår också, 2st! Det gick åt heleve. MEN livet går vidare. ehhehehhehehe

Som ni kanske har märkt så gillar jag verkligen inte att skriva ett inlägg utan en bild! Så det kommer såklart en bild till det här inlägget med!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0