JULLOV

Nu har man jullov då! Ja jag kan lova att det är SÅ HÄR skönt! Behöver inte gå på engelska B imorgon eftersom jag har gjort klart allt & på onsdag skulle vi fika kl.9? Så jäkla onödigt så jag fikar hemma istället, haha :) Imorgon funderar jag på om jag ska vara ute hela dagen med vovvarna & åka pulka med mera! Så får det nog bli :) Rasmus har fått lov också så han får hänga med!

 

Min älskling ska på halkkörning i Falun imorgon. LYCKA TILL!♥


Snart är det jul gott folk! En massaa julmat! Ingenting slår julmaten på julafton. Så är det bara! Jag ska dricka julmust tills jag sväller upp, Apotekarnes julmust ska det vara, GÖTT! Kalle Anka & en massa julstämning hela dagen! Jag älskar verkligen jul, det är lätt det bästa på hela året! Ingen tvekan om den saken.

 

På torsdag eftermiddag, dagen före dagen!, åker vi ner till farmor i Lidköping & sover där, Härligt! Hoppas vi hinner ner innan uppesittarkvällen börjar bara :)

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0