Englishtime!

Idag har jag varit på min första Engelska B lektion! Jag ska göra hela höstterminens uppgifter under jullovet eftersom Galina har kommit på NU att jag ska gå kursen. Den har ju som sagt hållit på hela höstterminen & ska fortsätta hela våren. Så jag kan lova att jag har en hel del att göra under mitt lov. + på det så måste jag läsa en bok på minst 200 sidor & lämna in en bokrecension på den också. Jag har precis börjat med recensionen på Engelska A kursen & måste nu läsa ännu en till. Stressigt är det ja. Men går man i skolan så gör man. Det ska märkas att man lever!

Jag sitter & väntar på min älskling nu som ska komma snart hoppas jag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0