Målning i trappen.

 

Jahaja. Första skoldagen är klar & jag har snarkat framför teven sen jag kom hem! + att det tamigfan vräkte ner ända från att man cyklade till bussen till man skulle cykla hem från bussen! skönt det där, dyngsur & härlig.

Jag tänkte att jag skulle lägga ut en bild på min första tavla som jag har målat med oljefärger! Den blev klar i början av sommarlovet. Det var supersvårt & jag tänkte slänga tavlan först men det var ju som sagt första målningen. En övningstavla med andra ord! Men nu håller jag på med min andra. Den ser fin ut än så länge faktiskt, men men, vi får väl se hur det blir när jag har målat klart den. Då kommer jag självklart att lägga ut en bild på den med! Då kanske en lite vackrare syn än detta dock! Men kan icke lova något!

Nej man kanske ska ta att fortsätta måla den? Det var ett tag sen nu & jag blev mer intresserad igår när mamma köpte mer penslar! haha

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0