Nu börjar det ta sig!



Det har varit väldigt med dålig uppdatering här på bloggen under sommarlovet. Men nu ska det bli ändring när skolan drar igång! Detta sommarlovet har nog varit det kortaste någonsin. Det var nyss juni? Men det blir väl skönt ändå så skiten i början blir avklarad i skolan. Det är alltid dom första veckorna som är så jäkla sega! Men det är bara att acceptera att det är 2 år kvar(!?). Imorgon är det sista lovdagen för den här sommaren..

Nu pallar jag inte tänka på skolan mer. Jag hämtade ut min nya plattång idag! Beställde den i fredags. Den är superbra! Verkligen! Det är ånga & grejer i den. Jag hade en väldig beslutsångest mellan den & en annan. Men den här är verkligen super! kanske inte så fin menmen, skitsamma! :) Men med tanke på priset så ska den ju vara bäst ;D

Nu börjar det ta sig ja! Det börjar det verkligen. Det är ju en lång tid kvar men idag står nedräknaren på 199 dagar! Äntligen nere på 100 strecket. Jag längtar så jag håller på att dö!



Kommentarer
GW

199 dagar till vad? :)

2010-08-16 @ 22:59:05
Carro

Jag åker till Thailand i 2 veckor då. :) Men som sagt, ett tag kvar!

2010-08-17 @ 11:34:09
GW

Nice! ;)

2010-08-17 @ 15:47:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0