Äntligen klar med paradiset!

I förrgår blev jag klar med min andra tavla! Jag är så jäkla stolt över mig själv! Det får man vara :) Den har fortfarande inte torkat men jag tar kort ändå för jag orkar inte vänta :) Det svåraste med allt har varit att måla helt på fri hand eftersom det inte går att rita i förväg. Men efter många timmars målande så blir det bra :) Plambladen tog sin lilla tid men det var värt besväret kan jag säga :) Jag lägger ut en bild på bilden jag målade av också! :)









Här är bilden jag har målat av :) Den är tagen på Maldiverna.







Kommentarer
amanda

goosh va snyggt du målar carro!! :D



kram <3

2010-08-29 @ 18:24:35
URL: http://maandiiiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0